Dubai AYA Universe biljetter

447 kr 407 kr
Inga dolda avgifter
  • Din bokning bekräftas direkt

Översikt

På den här resan får du möjlighet att besöka AYA Universe i Dubai, ett museum som låter dig upptäcka rymdens skönhet och mysterier . Du kommer att kunna utforska rummen, som kombinerar konst och teknik för att fördjupa dig i en uppslukande upplevelse full av ljus, stjärnor och hemligheter.

Du kan njuta av ljud- och bildkvaliteten i museets multimediainnehåll, producerat med den senaste tekniken, och känna dig som en riktig astronaut mitt i en miljö rik på kunskap. En aktivitet full av skönhet och mystik, perfekt för dem som är intresserade av att upptäcka universums hemligheter.

• Fördjupa dig i en uppslukande upplevelse på AYA Universe i Dubai.
  • Utforska 12 rum som kombinerar konst och teknik för att visa dig rymdens hemligheter.
  • Lär dig mer om universums mysterier samtidigt som du njuter av museets högkvalitativa innehåll

Vad ingår

• Biljetter till AYA Universe i Dubai

Välj datum

I detalj

Kom till AYA Universe Dubai och njut av en upplevelse som gör att du kanfördjupa dina kunskaper om yttre rymden. Du kommer att ha tillgång till totalt upp till 12 rum, vars kombination av konst och teknik gör att du kan fördjupa dig i en upplevelse full av kunskap och underhållning .

Du kan fly från verkligheten när du glider genomsimulerade observatorier fyllda med stjärnor, så att du kan förundras över kosmos storslagenhet. Du kommer också att gå genom projicerade trädgårdar med blommande ljus, där natur och konst smälter samman i ett bländande visuellt skådespel.

Genom museets högkvalitativa multimediainnehåll kommer du att förflyttas till andra världar, miljöer och platser i universum , vilket hjälper dig att fördjupa din förståelse för dess enorma omfattning och det lilla utrymme som vi människor upptar i det vidsträckta kosmos.

Missa inte detta tillfälle att lära dig mer om den yttre rymdens skönhet och mysterier, i en aktivitet som är både lärorik och underhållande . Den höga kvaliteten och det banbrytande innehållet i AYA Universe kommer också att ge din upplevelse en mer realistisk touch, vilket gör att minnena varar längre.

Recensioner

4.8
· 778 Recensioner
  • J
    Jacob
    (0 Recensioner)
    Jag rekommenderar att du utforskar AYA Universe för att upptäcka en ny värld full av under och magi.
  • S
    Samuel
    (0 Recensioner)
    AYA Universe förflyttade mig till en plats där allt förändrades, böljade och flödade omkring mig, vilket skapade en unik upplevelse.
  • A
    Alfio
    (0 Recensioner)
    Jag förundrades över de underbara kombinationerna av konst och teknik som finns i varje rum i universum.
  • G
    Gabriel
    (0 Recensioner)
    Jag upptäckte skönheten och mystiken i denna nya värld tack vare mina AYA Universe-biljetter.
  • Se mer